Salutare,
 
Am scris niste comentarii la articolul de mai jos sub numele de „miturimoderne”:
 
 
Nu am putu sa am abtin si m-am bagat si eu in ciorba. 🙂
 
Ma uitasem aseara si am vazut ca printul William Arthur Wales al Marii Britanii are cam 30 de anisori in Iunie 2012. Numa’ bun.
Am vazut asta pt. ca ma uitam la liderii lumii si progeniturile lor, si … William si fratele lui (Harry) au in jur de 30 de ani:
 
 
 
Ce am mai observat … Marea Britanie „domneste” peste ceva teritorii:
 
 
Exista un fel de „iudaism” britanic:
 
 
Printisorii sunt „frumusei”, numa’ buni de adorat de catre populatie:

Această prezentare necesită JavaScript.

 
Fun facts:
  • Marea Britanie nu sufera prea mult de pe urma „crizei economice” (este vazuta ca un model in materie de economie de catre alte tari)
  • Este tara cu cei mai monitorizati cetateni din lume
  • Este o super-putere militara (chiar daca nu este vizibil la prima vedere)
  • A condus lumea acum nu foarte mult timp
Membri ai familiei regale britanice tot vin prin Romania:
 
 
 
 
Se tot mediatizeaza familia regala britanica (nunta lui William cu Kate si mai nou …jubileu reginei etc):
 
 
Exista o neincredere generalizata a romanilor (si nu numai) in clasa politica; monarhia, ca si forma de conducere, este vazuta din ce in ce mai bine in lume.
Nu ar fi de neconceput ca romanii  (+ alte tari) sa acepte o intrare in „Commonwealth”, daca vre-un printisor si-ar „descoperi” brusc radacini romanesti:
 
 
Poate acest printisor ar fi vazut ca si un „facator de pace”, ducand la incheierea conflictului palestinieni-israeliti.
Poate ca relatiile bune Romania-Israel ar putea fi o solutie (relocarea palestinienilor in RO de ex.):
 
 
Si asa suntem indemnat sa parasim tara … sau sa ramanem in strainataturi:
 
 
In final, vom trai si vom vedea cine va fi daca Dumnezeu ne va lumina. Acesta este doar un posibil candidat.
 
Totusi, va fi usor de recunoscut antihristul, oricine ar fi: va fi un lider mondial, aparent bun al inima, frumos, dornic de pace, va fi de toate pt. toti (budha, mahomed, maitreya, khrisna etc) … care va fi ales presedinte si lider spiritual mondial.
 
Hristos va veni in toata slava, nu pe ascuns … asa ca un lider ca acesta poate fi numai antihrist.
 
Doamne ajuta.
 
Daniel
 
PS: Am descoperit ca exista si multe teorii-bazaconii pe internet legate de familia regala britanica. Atentie ce cititi, pentru ca sunt multi neortodocsi care posteaza aiureli legat de subiect. 
 
