Etichete

,

Legende si mituri – morcovul si biciul.

Da, da, stiu ca suna un pic siropos, dar nu am ce-i face. Aceasta este lumea in care traim, in care ne desfasuram activitatea zilnica si in care suntem bombardati constant cu informatii care mai  de care mai variate si mai viu colorate.

Nu ma pricep la blogging nici sa scriu elaborat, dar totusi am indrazneala sa scriu un pic aici, de vreme ce gandurile trebuiesc si ele asternute din cand in cand macar pe un pergament efemer cum este eterul.

Nimic nu s-a insurubat in mintea omului modern, a noastra, a tuturor, asa de bine ca miturile si legendele care ne guverneaza (voit sau mai putin voit, constient sau mai putin constient) viata. Miturile si legendele sunt exact ceeea ce exprima substantivele: teorii bazate pe un simbure de adevar, iar cateodata, pe nici un adevar.

Nestiind in ce directie o voi lua cu articolele, m-am decis sa incep cu cateva mituri si legende ce bantuie omenirea de la o vreme, si, impreuna, sa ridicam voalul de nesiguranta si incertitudine, spre a descoperi ca lumea in care traim este un pic mai mult decat ceea ce experimentam zilnic.

Am indrazneala sa insiruiesc cateva idei pentru urmatoarele articole, nestiind daca ele se vor concretiza vreodata: Mitul China, Mitul banilor, Mitul sistemului solar, Mitul preturilor.

Nu am idee daca viata de corporatist, sau mai bines spus, de “sclav fericit”, ma va lasa sa scriu macar ocazional despre miturile lumii actuale, dar sper ca o voi putea face, macar pentru a fi o supapa pentru framantarile si ideile zilnice.

In speranta ca acesta nu este ultimul post publicat aici… pe curand!

